CİDDİ YAN ETKİLERİ OLAN AĞRI KESİCİLERİN YERİNE ALTIN İMPLANTASYONU TERCİH ETMEK ÇOK DOĞRUDUR VE KALİTELİ YAŞAM SÜRESİ İÇİN ÖNEMLİ BİR FARK YARATIR !

Akupunkturda olduğu gibi implantasyonda da ana endikasyon ağrılı durumlardır. Tüm ağrılı durumlarda, uzun süreli ağrı kontrolünde implantasyon kullanılabilir. Bu çok önemlidir. Çünkü basit olarak gündelik kullanılan ağrı kesicilerin ciddi yan etkileri vardır. Uzun süreli kullanımda bu yan etkiler hayati olabilmektedir. Bazı hastalarımızda akupunktur tedavisinin belirli bir aşamasında tedavi etkisini sürdürmek için de implantasyonu kullanabiliyoruz. Ancak en fazla kullandığımız problem köpeklerin kalça displazisidir. Kalça displazisinde ağrının kesilmesi dışında diğer bir etkisi de bu hastalıkta geç dönem osteoartrit yani kireçlenmenin engellenmesidir. Bu yüzden erken teşhis edilerek bu uygulamanın yapıldığı hastalarda çok başarılı sonuçlar almaktayız. Altın implantasyon yapılan 10 yaşını geçen ve kalça ekleminde herhangi bir kireçlenme meydana gelmemiş pek çok hastamız bulunmaktadır.
Kalça displazisi dışında epilepsi (sara) vakalarında da implant akupunkturu kullanıyoruz. Altın implant uygulaması bu hastalarımızın bazılarında ilaç dozunun belirli bir şekilde azaltılması (%40-60 oranında) ya da bir kısmında tamamen ilacın kesilmesini sağlayabilmiştir.
Diğer uygulama alanlarını şu şekilde sayabiliriz:
  • Kalça Displazisi
  • Spondiloartrit (omurgada kireçlenmeler),
  • Disk Fıtıkları (Grade 1-2)
  • Eklem Ağrıları ve Kireçlenmeleri (Dirsek, Diz, Bilek, Topuk)
  • Eplepsi (Sara)
  • Wobbler Sendromu